Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Πρόταση για περιγραφική αξιολόγηση και όχι βαθμολογία στο δημοτικό

Αλλάζουν τα Προεδρικά Διατάγματα για την αξιολόγηση των μαθητών του Δημοτικού και τη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολική και δημοτικό)

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ομόφωνα, αποφάσισε  ότι στηρίζει τη συμμετοχή του Ι.Ε.Π. μέσω του Προέδρου του Γ. Κουζέλη,στην Επιτροπή του ΥΠ.Π.Ε.Θ. που αφορά στον εκσυγχρονισμό των Προεδρικών Διαταγμάτων τα οποία αφορούν στη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολική και δημοτικό) και στην αξιολόγηση των μαθητών και ορίζει την Ομάδα Εργασίας ως ακολούθως:
Συντονίστρια  Μαρία – Τατιάνα Σπανέλλη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Ε.Π., και με τα κάτωθι μέλη:
1) ΕλένηΚαραγιάννη, Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π.,κλ.ΠΕ70.
2) Βασίλειο Καρναβά, Σύμβουλο Β του Ι.Ε.Π.,ΠΕ70
3) Αναστασία Ταμπακοπούλου –Κότσιρα, Σύμβουλο Γ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ 70
4) Ευστρατία Σοφού, Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ 60
Εργο της Επιτροπής είναι η   επεξεργασία, επικαιροποίηση και  διαμόρφωση των Κείμενων Διατάξεων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
Η Ομάδα Εργασίας θα συνεδριάζει αμισθί στο κτίριο του Ι.Ε.Π. εντός εργασιακού ωραρίου με την υποχρέωση να παραδώσει τελική εισήγηση των εργασιών της έως 31 Μαΐου 2016.
Το στίγμα των αλλαγών
Το στίγμα των επικείμενων αλλαγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήδη έχει δώσει  ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, στη τελευταία  συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, με προσκεκλημένους του Μορφωτικούς Ακόλουθους Πρεσβειών των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα ο υπουργός ανακοίνωσε τα εξής:
Α. Το πρώτο θέμα είναι η δημιουργία ενός ανανεωμένου ολοήμερου σχολείου, Δημοτικού Σχολείου με προσχολικές διετής σπουδές στο Νηπιαγωγείο, λίγο ανανεωμένου, γιατί θέλουμε να ανανεώσουμε το περιεχόμενο των μαθημάτων, να ανανεώσουμε τις εκπαιδευτικές μεθόδους και να ανανεώσουμε επίσης και τον τρόπο αξιολόγησης των παιδιών.
Β.  Ήδη το επόμενο χρονικό διάστημα θα περάσουμε σε αλλαγές ορισμένων βιβλίων, σε περιορισμό του προγράμματος του αναλυτικού ως προς ορισμένα μαθήματα και σε περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών και των μαθητριών.
Γ. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ  ΜΑΘΗΤΩΝ: Όχι, βαθμολογική κλίμακα αλλά περιγραφική αξιολόγηση δυνατοτήτων και προβλημάτων που έχει το κάθε παιδί.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου