Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Πώς οι Συντονιστές και οι Διευθύνσεις χωρίζουν σε ομάδες τα σχολεία; Δείτε τις πρώτες αποφάσεις




Οι πρώτες αποφάσεις  των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για τη συγκρότηση ομάδων όμορων σχολείων  δημοσιεύτηκαν στη Διαύγεια.
Τις επόμενες ημέρες θα δημοσιευτούν όλες οι αποφάσεις, εφόσον πρώτα θα έχουν καθοριστεί  οι Σχολικές μονάδες που θα έχουν στην ευθύνη τους όλοι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.
Οι αποφάσεις των Διευθύνσεων εκπαίδευσης για τη συγκρότηση των σχολείων σε ομάδες ( 5-7 σχολεία)  είναι σχεδόν απόλυτα σύμφωνες με τις σχολικές μονάδες που έχουν αναλάβει παιδαγωγικά και επιστημονικά οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου. Δείτε συγκριτικά, εδώ πρόσφατη απόφαση για όμορα σχολεία από την ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και  εδώ τη σχετική απόφαση για την ανάληψη παιδαγωγικής ευθύνης από τους Συντονιστές στο 2ο ΠΕΚΕΣ( Δυτ. Θεσσαλονίκη) από την ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Αυτό γίνεται για καλύτερη εποπτεία των ομάδων σχολικών μονάδων από τους Συντονιστές εκπαιδευτικού Έργου που έχει σχέση με τις συσκέψεις, προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου και επιμόρφωση εκπαιδευτικών.
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ήδη καλούν, από την προηγούμενη εβδομάδα,  τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων να επιλέξουν τους εκπρόσωπους εκπαιδευτικούς σε αυτές τις συσκέψεις.( περισσότερα για αυτό διαβάστε εδώ).
Ο βασικός και «βαθύτερος'» σκοπός των συσκέψεων των ομάδων σχολείων είναι ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου όπως αναφέρει και ο ν. 4547/2018 στο άρθρο 48.
Φαίνεται, ότι μετά από την επιλογή των Συντονιστών και την ανάληψη των σχολικών μονάδων ευθύνης τους, μπαίνουμε στην περίοδο σχεδιασμού «τοπικών» επιμορφώσεων, εμπλοκής των εκπαιδευτικών από διαφορετικές σχολικές μονάδες με ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, αλλά βασικά στη διαδικασία προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.
Αν θέλετε να μαθαίνετε νέα πριν από τις εξελίξεις από το www.fresh-education.gr ,  μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα πατώντας το κόκκινο καμπανάκι κάτω αριστερά της οθόνης

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου