Translate

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Στη διαβούλευση το πολυνομοσχέδιο για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Αναρτήθηκε από: Athanasios Kapoulitsas,  23 Απριλίου 2020

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε   το σχέδιο νόμου  για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης   «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα μέσω τηλεδιάσκεψης από την υπουργό  Νίκη Κεραμέως, καθώς και από τους υφυπουργούς,  Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, στους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ.
Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη, 6 Μαΐου  2020 και ώρα 08:00.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

Πηγή: esos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου